Πολιτική Επιστροφών
Σας προτείνουμε να αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε προσεκτικά τις οδηγίες σχετικά με τις επιστροφές. Από τη μεριά μας θέλουμε να έχετε μια άνετη και ευχάριστη αγοραστική εμπειρία, οπότε έχουμε φροντίσει η όλη διαδικασία να είναι εύκολη και απλή.
Εάν λοιπόν το προϊόν ή τα προϊόντα που αγόρασες δε σου κάνουν ή το μετάνιωσες μπορείς να τα αλλάξεις εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους. Παρακάτω θα βρεις τις κατηγορίες επιστροφών και τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθήσεις σε κάθε περίπτωση από αυτές.
1) Αλλαγή ίδιου προϊόντος (άλλο μέγεθος ή χρώμα) – Δωρεάν μεταφορικά αλλαγής
- Στη φόρμα επιστροφής που έλαβες με την παραγγελία σου επέλεξε «Θέλω να πάρω άλλο μέγεθος ή χρώμα στο ίδιο προϊόν». Στη συνέχεια συμπλήρωσε τα νέα χαρακτηριστικά του προϊόντος ή των προϊόντων που επιθυμείς να αλλάξεις. Τοποθέτησε τη φόρμα επιστροφής μαζί με τα προϊόντα αλλαγής σε δέμα.
- Κάλεσε τη Speedex της περιοχής σου ή πήγαινε στο κοντινότερό της κατάστημα για να μας αποστείλεις το δέμα επιστροφής εντελώς δωρεάν (χρέωση παραλήπτη). Η διεύθυνση παραλήπτη που θα πρέπει να δηλώσεις είναι η δική μας, δηλαδή Polly’s Closet, Φλόκα Γαϊτάνι 0, 29100 Ζάκυνθος και τηλέφωνο +30 698 704 4060.
- Μόλις παραλάβουμε το δέμα επιστροφής, σου στέλνουμε πίσω το προϊόν ή τα προϊόντα αλλαγής με τα νέα χαρακτηριστικά (μέγεθος ή χρώμα) που επέλεξες. Στην περίπτωση που η διαθεσιμότητα έχει εξαντληθεί θα επικοινωνήσουμε μαζί σου (email ή τηλέφωνο).
2) Επιθυμώ να αγοράσω κάτι άλλο – Δωρεάν μεταφορικά αλλαγής
- Στη φόρμα επιστροφής που έλαβες με την παραγγελία σου επέλεξε «Θέλω να αγοράσω κάτι άλλο». Συμπλήρωσε τα προϊόντα που επιθυμείς να αλλάξεις. Τοποθέτησε τη φόρμα επιστροφής μαζί με τα προϊόντα αλλαγής σε δέμα.
- Κάλεσε τη Speedex της περιοχής σου ή πήγαινε στο κοντινότερό της κατάστημα για να μας αποστείλεις το δέμα επιστροφής εντελώς δωρεάν (χρέωση παραλήπτη). Η διεύθυνση παραλήπτη που θα πρέπει να δηλώσεις είναι η δική μας, δηλαδή Polly’s Closet, Φλόκα Γαϊτάνι 0, 29100 Ζάκυνθος και τηλέφωνο +30 698 704 4060.
- Μόλις παραλάβουμε το δέμα επιστροφής, εκδίδουμε έναν κωδικό πιστωτικού κουπονιού ίσης αξίας με αυτή των επιστρεφόμενων προϊόντων και σου τον στέλνουμε με email ή μήνυμα (Viber, WhatsApp ή sms). Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το πιστωτικό κουπόνι σε μια νέα παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η συνολική αξία των προϊόντων της νέας παραγγελίας θα πρέπει να είναι ίση ή μεγαλύτερη από την αξία του πιστωτικού κουπονιού. Διαφορετικά, το πιστωτικό κουπόνι δε θα εφαρμοστεί επιτυχώς και δε θα αφαιρεθεί το ποσό από τη νέα παραγγελία.
3) Επιστροφή χρημάτων – τα μεταφορικά της αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη
- Στη φόρμα επιστροφής που έλαβες με την παραγγελία σου επέλεξε «Θέλω επιστροφή χρημάτων». Συμπλήρωσε τα προϊόντα που επιθυμείς να αλλάξεις. Αν έχεις πληρώσει με αντικαταβολή, συμπλήρωσε τα στοιχεία του τραπεζικού σου λογαριασμού στα ανάλογα πεδία της φόρμας. Τοποθέτησε τη φόρμα επιστροφής μαζί με τα προϊόντα αλλαγής σε δέμα.
- Επιστρέφεις το δέμα πίσω σε εμάς και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσένα, τον πελάτη. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, προτείνουμε να χρησιμοποιήσεις τη Speedex που συνεργαζόμαστε. Η διεύθυνση παραλήπτη που θα πρέπει να δηλώσεις είναι η δική μας, δηλαδή Polly’s Closet, Φλόκα Γαϊτάνι 0, 29100 Ζάκυνθος και τηλέφωνο +30 698 704 4060.
- Μόλις παραλάβουμε το δέμα επιστροφής, θα ενημερωθείς με σχετικό email ή μήνυμα (Viber, WhatsApp ή sms). Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με τον τρόπο που έχει γίνει η αρχική πληρωμή. Στην περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο δεν έχεις πληρώσει τα έξοδα αποστολής, αυτά θα αφαιρεθούν, κατόπιν σχετικού συμψηφισμού, από το συνολικό ποσό που θα σου επιστραφεί.
Γενικοί όροι και προϋποθέσεις επιστροφών
Όπως αναφέρεται και παραπάνω έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς τους.
Συμπληρωματικές πληροφορίες επιστροφών:
- Για αποστολές εντός Ελλάδος μόνο η πρώτη αλλαγή είναι δωρεάν. Εάν αλλάζεις δεύτερη ή τρίτη φορά ένα προϊόν, τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσένα.
- Είναι απαραίτητο μέσα στο δέμα επιστροφής να υπάρχει και η φόρμα επιστροφής. Το έντυπο αυτό υπήρχε στο αρχικό πακέτο που έλαβες. Αν δεν το έχεις πλέον διαθέσιμο μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ.
- Στην περίπτωση που αιτηθείς επιστροφή χρημάτων τότε αυτή πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αρχική σου πληρωμή. Για τις αντικαταβολές ή τα τραπεζικά εμβάσματα, η επιστροφή χρημάτων γίνεται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας παραχωρήσεις στο έντυπο της επιστροφής. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τραπεζικής κατάθεσης, το έμβασμα θα γίνει από λογαριασμό του Polly’s Closet στην τράπεζα Πειραιώς. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται σε κάλυψη τυχόν εξόδων συναλλαγής μεταξύ των τραπεζών.
- Θα πρέπει τα προϊόντα να βρίσκονται σε άρτια κατάσταση, πλήρη και χωρίς φθορές, όπως τα παρέλαβες και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (πχ καρτελάκια στο ρουχισμό και εργοστασιακή συσκευασία σε παπούτσια). Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η εταιρεία μας οφείλει να επιστρέψει το δέμα πίσω στον καταναλωτή (εσένα) ή να επικοινωνήσει μαζί σου για την επίλυση του ζητήματος.
- Η οποιαδήποτε επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης από το Polly’s Closet. Η εταιρεία μας δε φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές ή φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.
- Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση των προϊόντων θα λαμβάνεται υπόψιν η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς.
- Για τις περιπτώσεις επιστροφών «Αλλαγή ίδιου προϊόντος (άλλο μέγεθος ή χρώμα)» και «Επιθυμώ να αγοράσω κάτι άλλο», όπως αναλύονται παραπάνω, η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιείται αποκλειστικά με τη Speedex, που είναι η συνεργαζόμενή μας μεταφορική. Στην περίπτωση που επιλέξεις να χρησιμοποιήσεις οποιαδήποτε άλλη μεταφορική, θα επιβαρυνθείς εξ’ ολοκλήρου το κόστος των μεταφορικών, το οποίο και θα πρέπει να καταβάλεις στη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξεις τη στιγμή της αποστολής του δέματος.
- Για λόγους υγιεινής, δε δεχόμαστε αλλαγές / επιστροφές για τα εξής: εσώρουχα, μαγιό (στην περίπτωση που έχει αφαιρεθεί το αυτοκόλλητο υγιεινής) και άλλα συναφή προϊόντα.
- Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα μας, σου παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας ή υπάρχει ελάττωμα μπορείς να επιστρέψεις τα προϊόντα χωρίς καμία επιβάρυνση.